Pakime kohvrit!

Me otsisime täna kohvri välja, sest kohe-kohe tuleb hakata haiglasse asju kaasa pakkima. Kohvri nimelt sellepärast, et täna pooleks päevaks Miaga maale minnes sain ma aru, et neid asju, mida igal ajahetkel hädasti vaja võib minna, on ikka päris palju.

Oh, seda nalja! Nimelt selgus, et ma olin Miaga pärast tema sündi koju jõudes unustanud pool kohvrist lahti pakkimata (Mia saab, muide, kohe-kohe juba neljakuuseks)!

Muuhulgas oli seal üks säilituskotike väljalüpstud rinnapiimaga ja mu ammuilma kadunud ja unustatud rahakott! Muidugi olin ma ma mõelnud, et kuhu ma küll oma pangakaardi olen pistnud, aga kuna ma olen kahe panga klient, siis ma kasutasin vahepeal lihtaslt teise panga kaarti ja tegin vajadusel oma kontode vahel ülekandeid. Ka nägin ma üle pika aja oma juhiluba! Ka seda olin ma natuke igatsenud, aga kuna tänapäeval juhiloa kaasaskandmist ei nõuta, olingi autot kasutades ringi liikunud lihtsalt ID-kaardiga.

Kuna mulle meeldib asju ette planeerida ja teada, et kõik on kontrolli all ja hästi selge, siis tegin endale ka seekord check-listi haiglasse kaasavõetavate asjade kohta:

Toitmisvahendid:

Rinnapump – kontrollida, et kõik detailid oleksid kaasas!

Pudelid – vähemalt 2 tükki

Pudelilutt – uurisime kirurgi käest, kuidas toimub toitmine pärast operatsiooni ja saime teada, et selles osas seekord muudatusi ei ole. Isegi kohe pärast operatsiooni üles ärgates peaks ta suutma kohe sellesama erilutiga jätkata, mida oleme siiani kasutanud.

Piimapaksendaja – me kasutame seda endiselt. Oleme proovinud ka ilma, aga no ei seisa see toit tal sees 😦 Muide, viimasel korral, kui käisime seda paksendusulbrit maaletooja laost ostmas, uuriti, et kust me sellest kuulsime, sest see olevat nii vähe levinud ja see esindaja avaldas kahetsust, et näiteks perearstid ei soovita seda toodet abivajajatele. Ma olen ise täiesti nõus – ka meie otsisime seda tükk aega. See võiks tõesti olla veidi kättesaadavam. Kui mitte supermarketis beebitarvete riiulis, siis vähemalt apteegis.

Piimapulber – igaks-juhuks, äärmisel vajadusel kasutamiseks. Ükskord läksin ma Miaga maale ja olin kuidagi ühe pumba detaili maha unustanud, mistõttu muutus pump täiesti kasutuks. Tookord sain ma küll kogu vajaliku toidu Miale paljaste käte ja toore jõu abil rindadest välja pigistatud, aga näiteks kodus on meil paaril korral juhtunud, et piimapudel läheb enne luti pealekeeramist ümber. Mis iganes põhjusel – riivad käega või tuleb keegi teine ja ei märka pudelit… Ja siis on rind tühi ja uut toitu pole kodust väljaspool enam kuskilt võtta (kodus on meil rinnapiimavarud sügavkülmas täitsa olemas). Aga kui oleks tookord maal olles ka piimapudel ümber läinud…?

Rinnapiima säilituskotid – sest ma ei pumpa alati vahetult enne Mia toitmist, vaid vahel tihedamini, vahel harvemini. Nii, kuidas aega on.

Kulbikesed paksenduspulbri ja piimapulbri mõõtmiseks

Riietamiseks:

Mähkmed

Niisked salfakad

Sukapüksid – kuna oleme seal ilmselt 2-3 päeva, siis võtaks umbes 3 paari

Hõlmikbodid – just nimelt hõlmikbodid (või midagi eest kinni käivat), sest pärast huuleoperatsiooni ei ole hea lapsele üle pea midagi selga ajada, kui tal niigi nägu valutab. Soovitatakse isegi tumedat värvi riideid või midagi sellist, mida pole kahju ära visata, sest pärast oppi pidavat ninast verd jooksma. Kui meil oleks, siis ma võtaksin talle ka väikseid kaelarätikuid kaasa, just selle ila ja vere kogumiseks, et need kaelavoltide vahele ei voolaks. Aga kuna ma nad juba igiammu Aliexpressist tellisin ja nad pole ikka veel kohale jõudnud, siis peame ilma hakkama saama.

Mängimiseks:

Tema riputatav lepatriinu, millel on krabisevad tiivad ja kõhu peal väike liblikas, mis on nööriga lepatriinu küljes ja millest tõmmates hakkab lepatriinu laulma 🙂 Muid asju, mida Mia endale suhu saaks panna, ma sinna kaasa ei tahaks võtta, sest ta võib nendega endale pärast operatsiooni haiget teha.

Dokumendid:

Enda dokumendid – kuna Mial veel pildiga dokumenti pole, võib vaja minna

Mia sünnitunnistus

Mia vaktsineerimispass

ITK Magdaleena haiglast saadud kõrvakuulmise tulemused – tegelikult oleksime pidanud need juba varem Mustamäele viima, aga kuna neid asjaajamisi on nii palju, siis on meelest ära läinud. Võtame seekord kaasa.

Mulle  ja Ivole:

Ei oskagi midagi võtta, kõige olulisem on ikka, et Miale saaks kõik vajalik kaasa 😀 Äkki vahetusriided. Ja mulle magamisriided, sest Ivol arvatavasti ei lubata ööseks haiglasse jääda. Ja ilmselt siis mulle ka hambahari ja meigiasjad. Ja kõrvatropid! Ma olen nimelt juba umbes neli aastat maganud ainult kõrvatroppidega. Beebi nuttu kuulen ma läbi nende ka, aga ilma kõrvatroppideta magamine on minu jaoks umbes sama, nagu peaks lahtiste silmadega magama 😀 No ei oska enam!

 

Ma väga loodan, et Mia verest ei leita midagi, mis nüüd operatsiooni edasi lükkaks, sest siis oleks meil küll jama majas. Emal saab puhkus läbi, Ivo raiskab oma puhkuse ära… Ja kes siis pärast Martiniga kodus saaks olla, kui operatsioon lükkuks edasi ja mina oleks Miaga haiglas ja kõik teised tööl?

 

 

Jälgi minu blogi Facebooki lehel https://www.facebook.com/mairikakirjutab

Lisa kommentaar

